W tym szaleństwie jest metoda, jak się okazuje. Chociaż nie wróżyłem platformie CBS All Access wielkiego sukcesu, kiedy powstawała. A nawet nie widziałem większego sensu, by płatna usługa kanibalizowała się z siostrzanym Showtime. Okazuje się, że platforma cieszy się rosnącą popularnością.
CBS Corporation ogłosiło, że przedsiębiorstwo osiągnęło pułap 8 milionów płacących abonentów w segmencie streamingowym, dwa lata przed planowanym terminem. Tym samym zwiększono przewidywania dotyczące 2022 roku. Obecnie wewnętrzni analitycy zakładają, że firma zyska do tego czasu nie 16 a 25 milionów płacących abonentów.
CBS Corporation kontroluje streaming CBS All Access oraz Showtime. W portfolio pierwszej usługi są takie seriale jak Star Trek: Discovery, Sprawa idealna czy Teoria wielkiego podrywu oraz mnóstwo innych produkcji z rodziny CBS. Showtime od lat produkuje wielkie hity serialowe i dokumentalne – od Homeland po Shameless.
CBS All Access jest świetnym przykładem dla firm w Polsce, które wiążą stacje telewizyjne z usługami streamingowymi. CBS All Access jest dostępny za 5,99 dolarów miesięcznie z reklamami i za 9,99 dolarów bez nich. Serwis nie zasypuje widzów mnóstwem pakietów i pobocznych opłat jak Player, Ipla czy VOD w Polsce. Z kolei Showtime jest dostępny za 10,99 dolarów.
Źródło: CNBC