disney usa netflix liczba subskrybentów w 2021 roku
in

Disney w Stanach Zjednoczonych z większą liczbą subskrybentów niż Netflix

Disney liderem rynku mediów strumieniujących w Stanach Zjednoczonych? Wygląda na to, że Netflix musi pocieszyć się drugą pozycją na podium.

CZYTAJ WIĘCEJ O:
DISNEY / DISNEY+ / HULU

Disney jako pierwsza firma w historii może poszczycić się przebiciem przez magiczną granicę 100 milionów subskrybentów w Stanach Zjednoczonych. Jest to łączny wynik serwisów Disney+, Hulu i ESPN+ – podaje Ampere Analysis. To więcej, aniżeli Netflix, który w tym kraju ma około 74 miliony subskrybentów.

Na świecie Netflix jest wciąż niepokonany. Do tej pory zgromadził zdumiewającą, bo aż 219-milionową bazę subskrybencką. Jakkolwiek Disney depcze mu po piętach. Wszystkie serwisy należące do tej firmy mają już łącznie 179 milionów użytkowników opłacających usługi. Przewiduje się, że najpóźniej w 2026 roku to nie Netflix, a Disney będzie liderem mediów strumieniujących na świecie.

W Stanach Zjednoczonych nie tylko rosnąca popularność Disney+ spowodowała, że firma uzyskała tak zachwycający wynik. Wielka w tym zasługa pakietu Disneya złożonego z trzech serwisów, który ma być główną maszyną napędzającą przypływ klientów w przyszłych miesiącach.

Disney ma zakończyć rok z około 108 milionami użytkowników opłacającymi subskrypcję w Stanach Zjednoczonych. To będzie znaczący przyrost, kiedy weźmiemy pod uwagę, że firma zakończyła trzeci kwartał 2021 roku z 99 milionami subskrybentów. Zarówno Disney+, jak i Hulu mają mieć do końca bieżącego roku po ponad 40 milionów subskrybentów w tym kraju, a sportowa usługa ESPN+ ma przebić się przez granicę 20 milionów subskrybentów.

Przyszły rok rysuje się w jeszcze ciekawszych barwach. Disney postanowił przeznaczyć na produkcję treści w 2022 roku rekordowe 33 miliardy. Dla porównania Netflix ma wydać przez rok 17 miliardów, a WarnerMedia po połączeniu z Discovery 20 miliardów w 12 miesięcy.

Nie tylko środki przeznaczane na produkcje czynią Disneya maszyną do pozyskiwania kolejnych klientów. Potężne archiwa i mocne marki, które zna cały świat oraz świetny marketing, sprawiają, iż firma na rynku mediów strumieniujących jest siłą natury. I zapewne niedługo dopiszemy do tego, że nie ma sobie równych.

Dodaj nas do ulubionych

Jeśli chcecie być na bieżąco, możecie śledzić nasz Facebook, Twitter, Reddit bądź Instagram. Zachęcamy również do subskrypcji naszego kanału RSS na Feedly lub Google News. Piszcie na [email protected], gdybyście mieli jakieś pytania lub sugestie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisał Dariusz Filipek

Redaktor naczelny. Przez lata nieszczęśliwie związany z e-commerce. Ogląda, czyta, słucha, pisze, rysuje, ale nie zatańczy. Publikował na łamach serwisów różnych i różniastych.

disney plus cenzura simpsonowie hongkong plac Tiananmen

Disney+ cenzuruje “Simpsonów” w Hongkongu

Chyłka Oskarżenie serial Player gdzie oglądać premiera sezon 5

Premiera dnia: “Chyłka – Oskarżenie” na Player.pl