The Boys sezon 4

“Eternals” dzieli widzów i krytyków

Dariusz Filipek
2 min czytania

Z ostatniej chwili

Czasem tak się zdarza, że oceny krytyków nie są po drodze z tym, co o filmie sądzą zwykli widzowie. Tak jest w przypadku “Eternals”.

CZYTAJ WIĘCEJ O:
ETERNALS / MARVEL

Widzowie nie posłuchali głosu krytyków i tłumie ruszyli do kin, aby obejrzeć “Eternals”. W weekend otwierający najnowszy film Marvel Studios wzbogacił kasy biletowe w Stanach Zjednoczonych o 71 milionów dolarówpodaje Box Office Mojo. To wynik podobny do pozostałych filmów Marvela z 2021 roku. Dla porównania “Czarna Wdowa” w pierwszy weekend miała 80 milionów przychodu, a “Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni” 75 milionów. Są to wyniki widocznie słabsze od produkcji studia sprzed lat, ale i tak świetne, kiedy wziąć pod uwagę to, że przemysł kinowy dopiero powoli odbudowuje się po zamieszaniu, które wywołała pandemia Covid-19.

- Reklama -
Ad image

To pokazuje, że widownia niekoniecznie posłuchała głosu krytyków. Przypomnę, że oceny “Eternals” na Rotten Tomatoes są fatalne i obecnie jest to najgorzej oceniany film wyprodukowany przez Marvel Studios. Widowisko ma w tym serwisie już 307 recenzji, a zaledwie 48% z nich prezentuje opinie pozytywne. Średnia nota dla filmu to zasmucające 5,6/10, czyli podobnie jak u nas, gdzie produkcja dostała zaledwie 5/10.

Zupełnie inaczej rzecz prezentuje się w serwisie IMDB, gdzie film ocenić może każdy widz. Do tej pory zebrano tam oceny od 55 tysięcy użytkowników, których średnia nota wynosi 6,9/10, więc w granicach przyzwoitości. Na poniższym wykresie możecie sprawdzić, jak obecna ocena “Eternals” na IMDB prezentuje się w relacji do innych filmów i seriali od Marvel Studios.

Oceny filmów i seriali Marvel Studios na IMDB

Na IMDB gorsze oceny zebrały tylko cztery filmy od Marvela. Dla porównania na polskim Filmwebie widowisko ma notę 6,6/10 przy 5460 ocenach użytkowników.

Bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami – dołącz do nas w mediach społecznościowych!

Jeśli chcecie być na bieżąco, śledźcie nas na Threads, Facebooku, Twitterze, Linkedin, Reddicie i Instagramie. Zachęcamy również do subskrypcji naszego kanału RSS na Feedly lub Google News. W razie pytań lub sugestii piszcie do nas na [email protected]. Dołączcie do naszej społeczności i bądźcie zawsze na czasie z najnowszymi trendami i wydarzeniami! Nie zapomnijcie wpaść na nasz YouTube.

Podziel się artykułem
Zostaw komentarz