Oglądalność polskiej edycji programu “Magia Nagości” mówi jasno — stacja Zoom TV ma wielki hit w ramówce.
CZYTAJ WIĘCEJ O:
MAGIA NAGOŚCI
“Magia nagości” to program randkowy w stylu “Randki w ciemno”, ale w tym przypadku nie ma znaczenia, co do powiedzenia mają uczestnicy widowiska, a liczą się przede wszystkim ich nagie ciała. Na długo przed premierą los programu zawisł na włosku i zrezygnowano z pierwotnej daty emisji. Jednak stacja Zoom TV wreszcie pokazała premierowy odcinek 3 września 2021 roku o godzinie 23:00. Tym samym zawrzało w internecie, a jednocześnie słupki oglądalności poszybowały w górę.
Wirtualne Media powołując się na analizę One House na podstawie danych dostarczonych przez Nielsen Audience Measurement, donoszą, iż średnia widownia premierowego odcinka wyniosła 240 tysięcy widzów. Patrząc na wyniki oglądalności takich gigantów telewizyjnych jak TVP 1, TVP 2, Polsat czy TVN, nie robi to wielkiego wrażenia, ale 3,44% udział w rynku podczas trwania emisji produkcji to olbrzymie osiągnięcie dla kanału, którego zeszłoroczny udział w polskim rynku telewizyjnym wyniósł zaledwie 0,55%.
Produkcja wywodząca się z Wielkiej Brytanii (tę wersję można oglądać w serwisie Player) ma już pięć lat. Od czasu debiutu doczekaliśmy się wielu lokalnych edycji — Niemieckiej, Duńskiej, Finlandzkiej, Włoskiej, Norweskiej, a ostatnio Polskiej. Stacja Zoom TV nadawała kilka z nich. Jednak to pierwszy odcinek rodzimej wersji okazał się najchętniej oglądanym w historii emisji tego formatu w naszym kraju.
Premierowe odcinki polskiej edycji stacja Zoom TV pokazuje w piątki o 23:00. Program nadawany jest bez jakiejkolwiek cenzury. Stacja planuję drugą edycję.