netflix spotify
in ,

SUPER!SUPER!

Spotify i Netflix łączą siły. Ruszyło centrum muzyczne Netflixa

Spotify uruchomiło centrum muzyczne Netflixa ze ścieżkami dźwiękowymi, oficjalnymi playlistami oraz podcastami związanymi z filmami i serialami.

CZYTAJ WIĘCEJ O:
NETFLIX / SPOTIFY

Z centrum muzycznego Netflixa na Spotify mogą korzystać zarówno słuchacze, którzy mają wykupione Spotify Premium, jak i ci, którzy nadal słuchają muzyki poprzez darmową wersję usługi. Ta inicjatywa nie jest zaskoczeniem, a spodziewanym prędzej czy później posunięciem, mającym na celu ułatwienie życia widzom, którzy są także słuchaczami.

Centrum muzyczne Netflixa na Spotify
Centrum muzyczne Netflixa na Spotify

W końcu wielu z nas po, a nawet w trakcie oglądania serialu czy filmu, uruchamiało Shazam, aby aplikacja znalazła piosenkę, którą właśnie usłyszeliście. Niektórzy po prostu szukali playlist z całych widowisk. Tym samym serwis muzyczny stara się cementować odbiorców, którzy organicznie przechodzą ze świata filmowego do muzycznego. To mądry ruch, biorąc pod uwagę, że Apple Music i inne serwisy dostarczające muzykę w ramach comiesięcznej subskrypcji dwoją się i troją, aby przegonić lidera.

Dzięki uruchomieniu centrum muzycznego życie widzów, którzy lubią posłuchać muzyki z ulubionych seriali, właśnie stało się prostsze. Ponadto już teraz czekają na nich ekskluzywne materiały, których ma w przyszłości przybywać. I chociaż na tę chwilę centrum Netflixa na Spotify nie jest olbrzymie, to na pewno z czasem będzie ubogacane o kolejne pozycje.

Naturalne połączenie

Współpraca liderów w świecie mediów strumieniujących — muzycznych i wideo — nie wymagała żadnych zobowiązań finansowych po stronie Netflixa czy Spotify. Jest ona postrzegana jako wspólna inicjatywa promocyjna, która przysłuży się zarówno firmom, jak i użytkownikom. Spotify poinformowało, że w ciągu dwóch tygodni od premiery “Squid Game” na Netfliksie, słuchacze utworzyli ponad 22 500 playlist związanych z tym serialem.

Spotify ma obecnie 172 miliony subskrybentów Premium i 220 milionów słuchaczy, którzy korzystają z darmowej wersji usługi. Z kolei Netflix ma już 214 milionów widzów opłacających dostęp do serwisu. Siłą rzeczy serwisy mają mnóstwo wspólnych użytkowników. Nie jest to pierwsza taka inicjatywa (wcześniej do serwisu muzycznego zawitał Disney) i miejmy nadzieję, że również nie jest ostatnią.

Odwiedź centrum Netflixa na Spotify ▶

Dodaj nas do ulubionych

Jeśli chcecie być na bieżąco, możecie śledzić nasz Facebook, Twitter, Reddit bądź Instagram. Zachęcamy również do subskrypcji naszego kanału RSS na Feedly lub Google News. Piszcie na [email protected], gdybyście mieli jakieś pytania lub sugestie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisał Dariusz Filipek

Redaktor naczelny. Przez lata nieszczęśliwie związany z e-commerce. Ogląda, czyta, słucha, pisze, rysuje, ale nie zatańczy. Publikował na łamach serwisów różnych i różniastych.

telegram piractwo

Telegram ma zblokować pirackie grupy

hawkeye disney plus serial marvel

Premiera dnia: “Hawkeye” na Disney+