Oferta pozycjonowania strony www powinna być w jak najlepszym stopniu dopasowana do Twoich oczekiwań i specyfiki Twojej branży. W końcu widoczność witryny ma wpływ na rozwój biznesu, rozpoznawalność, a finalnie… na zyski firmy. Na co więc zwrócić uwagę, szukając firmy SEO i odpowiedniej oferty?
Oferty pozycjonowania, czyli jaką firmę SEO wybrać?
Oferty pozycjonowania – wystarczy wpisać w wyszukiwarkę taką frazę, a w ciągu 45 sekund otrzymamy 5 230 000 wyników. Około 98% z nas zawęzi poszukiwania do stron agencji SEO z pierwszej strony wyszukiwarki. Mimo ograniczenia poszukiwań do TOP10, wybór i tak będzie trudny. Mamy kilka wskazówek, które dobrze uwzględnić podczas wyboru agencji SEO.
Elastyczne oferty i indywidualnie uzgadniany kosztorys
Zdarzało Ci się, że ktoś oferował złote góry, a nawet nie widział Twojej strony www? Agencja SEO, której zależy na długotrwałej współpracy zacznie od analizy strony internetowej lub sklepu e-commerce. Wstępna weryfikacja strony, poznanie branży i konkurencji wyznaczają kierunek działań, dostarczają informacji na temat kondycji strony i błędów. Na tej podstawie przygotowywana jest oferta.
Autorskie rozwiązania a seo strony
Niewielka część firm SEO opracowuje autorskie rozwiązania. Rozwiązania, które sprawiają, że pozycjonowanie strony internetowej przynosi lepsze rezultaty. Jednym z takich rozwiązań jest Formuła SEO 1stplace opracowana przez agencję 1stplace.pl. Czym jest Formuła SEO 1stplace? Wyodrębniamy tutaj cztery filary, są to: autorytet tematyczny, frazy intencyjne, unikalny skrypt indeksujący, trwały link building.
Autorytet tematyczny
W tradycyjnym SEO rzadko spotykamy się z pracami skupionymi na budowie autorytetu. To błąd. Firmy, które postrzegane są, jako ekspert w swojej dziedzinie, nie tylko zajmują wyższe pozycje w rankingu Google, ale też cieszą się większym zaufaniem wśród klientów.
Frazy intencyjne
Google skupia się na tym, by wyświetlać wyniki w jak najlepszym stopniu dopasowane do intencji użytkownika. Zastosowanie fraz intencyjnych (edukacyjnych, transakcyjnych, angażujących) oraz wartościowy kontent są obowiązkowym rozwiązaniem.
Unikalny skrypt indeksujący
Unikalny, stworzony przez 1stplace.pl skrypt to innowacyjne rozwiązanie z zakresu indeksacji. Skrypt sprawia, że zmiany na stronie www indeksowane są aż o 36% szybciej. Wszystko to ma oczywiście bardzo pozytywny wpływ na widoczność w wynikach organicznych.
Trwały link building
Profil wartościowych linków, które nie znikną, to kolejny krok do uzyskania wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
Połączenie wspomnianych prac przyspiesza indeksację, sprawia, że pozycjonowanie przynosi szybsze i lepsze efekty.
Bieżąca analiza efektów a UX i ranking Google
Bieżąca analiza efektów jest konieczna, i to z wielu powodów. Pozwala gromadzić cenne dane dotyczące wszystkiego, co dzieje się, zanim użytkownik odwiedzi stronę, jak i jego zachowania w obrębie strony.
Prowadząc regularne działania z zakresu analityki, będziemy mieć wiedzę na temat pozycji naszej witryny, liczby wyświetleń i kliknięć, urządzenia, z jakiego korzystał klient.
Jak już wspominaliśmy powyżej, analityka dostarcza informacji na temat tego, co dzieje się w obrębie strony. Specjalistyczne narzędzia pokazują, jak zachowują się użytkownicy, jakie podstrony odwiedzają, na jakich elementach zatrzymują wzrok. Analiza wspomnianych danych umożliwia optymalizację działań, wprowadzenie zmian, dzięki którym strona będzie bardziej przyjazna dla użytkownika.
Na co jeszcze zwrócić uwagę, przeglądając oferty firm SEO?
Na co jeszcze zwrócić uwagę, wybierając agencję SEO?
- Jakie konkretnie usługi wliczone są w cenę?
- Ile trwa okres wypowiedzenia?
- Kim jest osoba, z którą będę się kontaktować?
- Czy w agencji pracują specjaliści z różnych dziedzin – pozycjonerzy, copywriterzy, web developerzy, ux designerzy.
Pozycjonowanie – oferta 1stplace.pl
O agencji SEO 1stplce.pl pisaliśmy już powyżej, opowiadając o autorskim rozwiązaniu – Formule SEO 1stplace. Wspomniana firma SEO nie tylko proponuje autorskie rozwiązania, ale przygotowuje oferty po rozmowie z zainteresowanym, poznaniu jego oczekiwań, branży, w której działa i oczywiście weryfikacji strony. Dzięki temu oferta usług jest skrojona na miarę potrzeb danego biznesu.