ViacomCBS poinformował, że Paramount+ zaliczył najbardziej udany tydzień w historii. Dokładnych danych nie znamy, ale serwisy strumieniujące firmy miały dodać ponad milion subskrybentów w tydzień.
CZYTAJ WIĘCEJ O:
PARAMOUNT+ / VIACOMCBS
Paramount+ to świeża marka w segmencie mediów strumieniujących. Pojawiła się w zeszłym roku, zastępując CBS All Access. Na początku listopada ViacomCBS poinformował, że serwisy strumieniowe firmy mają już 47 milionów subskrybentów na całym świecie. Poza Paramount+ jest to serwis Showtime i dwie niszowe usługi — BET+ oraz Noggin.
ViacomCBS przypisał wzrost premierze filmu “Clifford. Wielki czerwony pies”, który od 10 listopada widzowie w Stanach Zjednoczonych mogą oglądać zarówno w kinach, jak i w serwisie Paramount+. Do wyniku miała dołożyć się premiera serialu “Mayor of Kingstown”, gdzie gwiazdą jest Jeremy Renner, którego niedługo zobaczymy w serialu “Hawkeye” na Disney+.
Te dwie produkcje są obecnie najchętniej oglądanymi na Paramount+. Jednak dokładnych danych nie znamy. Informacja prasowa jest dosyć oszczędna i głównie sprowadza się do stwierdzenia, że firma osiągnęła rekordowy tydzień.
Warto również zaznaczyć, iż niedawno ViacomCBS wystartował z promocją obniżającą o połowę cenę pakietu Paramout+ z Showtime. Ponadto zawarł umowę z T-Mobile, która pozwala oglądać abonentom sieci komórkowej Paramount+ przez rok bez żadnych opłat.
Paramount+ mniej popularny niż HBO Max, ale przegonił Apple TV+
Dla porównania Netflix ma 214 milionów subskrybentów; dostęp do Prime Video ma około 175 milionów widzów; serwisy Disneya opłaca 179 milionów osób (Disney+, Hulu i ESPN+); serwisy HBO i HBO Max to już 69,4 milionów subskrybentów; Apple TV+ ma mieć 33,6 miliony widzów; Discovery+ to przynajmniej 18 milionów subskrybentów; z kolei Curiosity Stream ma mieć 20 milionów widzów opłacających usługę. Dane dotyczące serwisu Peacock są nierozstrzygające, gdyż firma od dawna nie aktualizowała liczby subskrybentów.
Prezes ViacomCBS Streaming, Tom Ryan, zapowiedział, iż firma będzie trzymała się strategii programowej opartej na dostarczaniu wszystkim domownikom czegoś interesującego. Według niego za ostatni sukces odpowiada wprowadzenie oferty złożonej z interesującej produkcji oryginalnej, filmu dla całej rodziny oraz sportu na najwyższym poziomie, czyli rozgrywek ligi NFL.
Paramount+ jest niedostępny w Polsce, jakkolwiek oferta programowa serwisu znajdzie się w usłudze SkyShowtime, który ma wystartować w przyszłym roku w naszym kraju. Dostarczy on filmy, seriale, dokumenty oraz programy rozrywkowe produkowane przez spółki podległe ViacomCBS i Comcastu, który jest właścicielem NBCUniversal.