The grand tour oglądalność
Wielu twierdziło, że Amazon zbyt wiele pieniędzy ulokował w The Grand Tour, ale dziś okazuje się, że był to strzał w 10 (Amazon)
in

Popyt na seriale w USA – The Grand Tour zyskuje na znaczeniu [11-17.02.2018]

The Grand Tour wiedzie samotnicze życie w zestawieniu najchętniej oglądanych programów przeznaczonych na platformy SVOD. Obok Star Trek: Discovery od CBS All Access i Netflixa, jest to jedyna produkcja w top 10, której widzowie w USA nie mogą obejrzeć na Netfliksie.

Jednak zeszłotygodniowy lider pozostaje na miejscu pierwszym. Na wspomniany Star Trek: Discovery nie ma mocnych od tygodni. Serial produkowany przez CBS All Access i współfinansowany przez Netflixa właśnie zamknął premierowy sezon, więc w najbliższym czasie możemy się spodziewać zmiany na pozycji lidera.

Solidnie radzi sobie również Stranger Things. Serial miał premierę wiele miesięcy temu, ale ciągle jest chętnie oglądany i utrzymuje się na drugim miejscu.

Motoryzacyjna superprodukcja Amazonu okazała się strzałem w dziesiątkę, bo kilkaset milionów dolarów wydanych na to widowisko przyciąga sporo widzów. The Grand Tour to jedyna pozycja skierowana stricte na streaming, która skacze w zestawieniu, a nie pochodzi od Netflixa. W tym tygodniu wreszcie stanęła na podium. Zapewne był to efekt finalnego odcinka specjalnego. I bardzo dobrze. Miejmy nadzieję, a właściwie już wiemy, że Amazon coraz śmielej sobie poczyna i pakuje miliardy dolarów w Amazon Prime Video oraz Amazon Studios. Oznacza to więcej treści dla widzów, oczekujących alternatywy dla Netflixa oraz HBO. Teraz tylko czekać aż Amazon zacznie traktować nasz kraj, jako rynek, o który warto dbać. Bo ich dotychczasowa polityka wobec nas, sprowadzała się do dostarczania półproduktu.

Z podium pożegnał się Modyfikowany węgiel, a zaraz pod nim znalazło się Czarne lustro, które zamyka pierwszą piątkę seriali skierowanych na SVOD.

A jak radzi sobie streaming w starciu z klasyczną telewizją? Znośnie. Tam również króluje Star Trek: Discovery, a później długo, długo nic…

Drugie miejsce należy do niezatapialnego The Walking Dead od AMC. Na znaczeniu zyskuje South Park, który przeskoczył Chirurgów. Jednak nie jest to jedyna animacja, radząca sobie w starciu z produkcjami aktorskimi. SpongeBob Kanciastoporty zajął miejsce piąte.

Parrot Analytics
Pełne zestawienie Parrot Analytics

Dane pochodzą od firmy badawczej Parrot Analytics, która mierzy popyt na seriale, uwzględniając wiele platform i sposobów na konsumowanie treści – źródła legalne, nielegalne, opinie fanów oraz krytyków, a także ruch w sieciach społecznościowych.

Źródło: Parrot Analytics

Dodaj nas do ulubionych

Jeśli chcecie być na bieżąco, możecie śledzić nasz Facebook, Twitter, Reddit bądź Instagram. Zachęcamy również do subskrypcji naszego kanału RSS na Feedly lub Google News. Piszcie na [email protected], gdybyście mieli jakieś pytania lub sugestie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisał Dariusz Filipek

Redaktor naczelny. Przez lata nieszczęśliwie związany z e-commerce. Ogląda, czyta, słucha, pisze, rysuje, ale nie zatańczy. Publikował na łamach serwisów różnych i różniastych.

netflix paradoks cloverfield paradox 2018
2/10

Paradoks Cloverfield – recenzja filmu Netflixa

Disney oficjalnie o tym, co dalej ze serialami Marvela po starcie ich streamingu

Disney oficjalnie o tym, co dalej ze serialami Marvela po starcie ich streamingu