Jak wybrać pendrive z logo, żeby firma mogła na tym zyskać? Ile zainwestować i na co zwrócić uwagę? Rynek oferuje naprawdę wiele rozwiązań. Sprawdzamy te najciekawsze!
Pendrive z logo firmy – coś więcej niż długopis
Długopisy, smycze czy kubki przez wielu z nas uważane są za relikt przeszłości w dziedzinie gadżetów reklamowych. Czy słusznie? Być może. I chociaż nawet w przypadku tak klasycznych rozwiązań można pokusić się o bardziej nowoczesne rozwiązania, to jednak warto iść z duchem czasu i odpowiadać na potrzeby potencjalnych klientów.
Żyjemy w czasach, kiedy każdy z nas ma pod ręką telefon, niekoniecznie długopis i kartkę papieru. To pewien znak czasu, a dla przedsiębiorców informacja, że nie warto walczyć z technologią, ale wykorzystać ją w celach marketingowych. Pendrive z logo firmy to gadżet, z którego skorzysta każda ze stron. Twój klient zyska przenośną pamięć USB, a Ty reklamę swojej marki wszędzie tam, gdzie zechce on jej użyć. A wykorzystanie tych małych urządzeń może być naprawdę wszechstronne! Zatem, jak wybrać pendrive z logo, aby spełnił od swoje reklamowe zadanie?
Warto zadbać o poręczność takiego gadżetu. Jeśli z łatwością zmieści się on w portfelu czy kieszeni, może też zostać wykorzystany w nietypowych sytuacjach. Pendrive z logo o niewielkich rozmiarach może także czekać na użycie przy komputerze lub zastępować breloczek w kluczach.
A jeśli zastanawiasz się, jak i kiedy rozdawać pendrive’y z logo swoim klientom, zajrzyj tutaj: https://www.caprea.com.pl/gdzie-rozdawac-pendrive-reklamowe/. Podpowiadamy, co powinno być dla Ciebie istotne.
Atrakcyjny wygląd pendrive’a reklamowego przyciąga uwagę
Łatwość przechowywania i użycia to jedno, ale równie istotny jest dla nas zwykle design. Jak wybrać pendrive z logo, aby nie był tandetny, a jednak przyciągał uwagę? Można postawić na klasyczne modele i nieco zaszaleć z ich kolorystyką – szczególnie jeśli odpowiada ona kolorom Twojej marki. Z drugiej strony coraz bardziej popularne są innowacyjne rozwiązania, choćby pendrive’y z logo w kształcie długopisów. Zobacz je już teraz: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/elektronika-pamieci-usb/pamieci-usb-24h/. Caprea proponuje kilka takich modeli, które różnią się wyglądem, kolorystyką i pojemnością, dlatego każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie!
Pojemność pendrive’a reklamowego
Zastanawiając się, jak wybrać pendrive z logo firmy, nie można pominąć kwestii wnętrza tych sprzętów. Pendrive’y z logo mogą być piękne, oryginalne i opatrzone wyraźnych logo, ale jeżeli taki produkt nie będzie w stanie pomieścić określonych ilości plików – może stać się bezużyteczny. Sam przedsiębiorca może wykorzystać swoje firmowe pendrive’y z logo w czasie ważnych spotkać czy przy podpisywaniu umowy.
Przy małych pojemnościach przenośnych pamięci dodanie już kilku zdjęć może je zapełnić. A większe pojemności mogę też być odpowiedzią na nasze codzienne zabieganie. Być może Twoi klienci przechowywać będą na swoich pendrive’ach z logo wiele plików, nawet jeśli są one już niepotrzebne.
Sprawdź również, czy warto reklamować swoją firmę za pomocą kubków reklamowych: https://infostrow.pl/wiadomosci/czy-kubki-reklamowe-z-logo-wciaz-sa-modne/cid,94689,a
Pendrive z logo firmy zamawiałam na spiroprint już któryś raz. Fajny gadżet, zawsze to coś innego niż długopis czy smycz reklamowa.