10 najpopularniejszych seriali w USA – Porady różowej brygady czy Opowieść podręcznej?

Dariusz Filipek
2 min czytania

Z ostatniej chwili

Wiemy, które seriale były najgorętsze w zeszłym tygodniu. Do ciekawego starcia doszło na platformach streamingowych, gdzie dramat Opowieść podręcznej od Hulu (u nas emitowany na ShowMax i HBO GO) starł się z programem rozrywkowym Porady różowej brygady, który możecie oglądać na Netfliksie.

Zwycięzca mógł być jeden i tym razem padło na Opowieść podręcznej. Serial uzyskał 3 miliony więcej impresji niż program Porady różowej brygady (oryginalny tytuł: Queer Eye). Trzecim miejscem musiał pocieszyć się Luke Cage, który niedawno wrócił na Netflix z drugim sezonem. Jednak przegrał o włos, bo od Porad dzieliło go niewiele ponad 100 tysięcy impresji.

https://www.youtube.com/watch?v=bnlGY-2Dtfg

Do pierwszej piątki streamingowych widowisk udało się załapać także Trzynastu powodom oraz Sense8. Dalej mamy Voltrona i wspinające się Orange is the New Black, wracające niedługo z szóstym sezonem. Na ósmej pozycji uplasował się Daredevil. Pierwszą dziesiątkę zamykają Bogaci bankruci i Star Trek: Discovery.

Tylko Opowieści podręcznej udało się dostać na listę, na której spotykają się seriale streamingowe z tymi wyprodukowanymi w pierwszej kolejności na potrzeby telewizji.

Produkcja Hulu zajęła zaszczytne… ostatnie miejsce. Na pierwszym mamy tegoroczny fenomen, czyli kreskówkę SpongeBob Kanciastoporty. Na drugim miejscu pojawił się Power od Starz (serial powrócił niedawno z kolejnym sezonem). Podium zamyka niezatapialna Gra o tron.

Niżej mamy talent show America’s Got Talent oraz klasyk pełną gębą, czyli Biuro (coś musiało się wydarzyć, że Biuro nagle zyskało na popularności – coś, co przegapiłem). Drugą piątkę otwiera kreskówka Cartoon Network Steven Universe, która wygrała z Flashem oraz The Walking Dead. Na przedostatnie miejsce udało się wbić jeszcze Doktorowi Who.

Parrot Analytics
Parrot Analytics

Źródło: Parrot Analytics

Dane dostarczone przez Parrot Analytics odzwierciedlają popyt na seriale, wyrażony w liczbie impresji. Firma uwzględnia wiele platform i sposobów na konsumowanie treści (źródła legalne i nielegalne), a także bada ruch w mediach społecznościowych oraz uwzględnia opinie fanów i krytyków.

Dane od 1 do 7 lipca 2018 roku. Sprawdź inne informacje od Parrot Analytics>>

Bądź na bieżąco z najnowszymi wiadomościami – dołącz do nas w mediach społecznościowych!

Jeśli chcecie być na bieżąco, śledźcie nas na Threads, Facebooku, Twitterze, Linkedin, Reddicie i Instagramie. Zachęcamy również do subskrypcji naszego kanału RSS na Feedly lub Google News. W razie pytań lub sugestii piszcie do nas na [email protected]. Dołączcie do naszej społeczności i bądźcie zawsze na czasie z najnowszymi trendami i wydarzeniami! Nie zapomnijcie wpaść na nasz YouTube.

Podziel się artykułem
Zostaw komentarz