Dział Insights PorHuba dostarczył świeżych statystyk. Zespół serwisu podsumowuje 2018 rok, nie zapominając o popkulturze.
Jestem u siebie i nie będę się bał skorzystać z miejsca i okazji, by wspomnieć o PornHubie. Serwis pornograficzny kolejny raz policzył rzeczy i pochwalił się umiejętnością ich liczenia, ubierając wszystko w bardzo przyjemne dla oka infografiki. O rocznym zestawieniu przypomniał mi pewien Dawid. Nieładnie Dawidzie, ale dziękuję.
Zacznijmy i skończmy na rzeczach ważnych, czyli na popkulturze. Okazuje się, że najchętniej wyszukiwaną postacią ze świata filmów, seriali i komiksów jest Harley Quinn. Miejsce drugie zajęła disneyowska MILF, czyli Elastigirl. Podium zamyka cała rodzinka Iniemamocnych.
W świecie gier królowała Bowsette. Niżej uplasowała się Brigitte z Overwatcha. Chociaż wiekowa, ciągle świetnie ma się Lara Croft, która uplasowała się na ostatnim miejscu podium.
PorHub pochwalił się również regionalnymi i światowymi spadkami oglądalności podczas wielkich gal. Podczas ceremonii rozdania Złotych Globów, Grammy Awards, Video Music Awards oglądalność na PornHubie spadła o 4%. Podczas rozdania nagród Emmy o 5%. A przy Oscarach i American Music Awards o aż 6%. Z kolei podczas People’s Choice Awards i Country Music Awards o zaledwie 3%.
O wiele dotkliwsze dla PornHuba są wydarzenia z branży IT. Apple iPhone Live Event kosztował serwis aż 11% spadek u użytkowników korzystających z iOS. Podczas ślubu Harry’ego i Meghan było to 10%. Z kolei podczas premiery 11 sezonu Teorii wielkiego podrywu spadek wyniósł 5%. Za to w czasie transmisji PornHub Awards oglądalność skoczyła o 5%.
To był zaledwie wycinek z tony informacji, którymi pochwalił się PornHub. Po resztę zapraszam do ich działu Insights.
[interaction id=”5c127c1208b5342f6a78809e”]