Warner Bros. Discovery z dumą ogłasza premierę serwisu Max w Polsce, która odbędzie się 11 czerwca 2024 roku. Jednak dla widzów oszczędnych to niekoniecznie dobra wiadomość.
Jeśli planujecie korzystać z najbardziej rozbudowanej wersji serwisu Max, musicie się przygotować na spore wydatki – pełen dostęp bez reklam będzie kosztować więcej niż subskrypcja Netflixa. Ba, zapłacicie nawet więcej niż za roczny dostęp do Prime Video.
Max: tani z reklamami, pełne doświadczenie za 69,99 zł
To zaskoczenie dla wielu. Pełna oferta serwisu Max będzie kosztować 69,99 zł miesięcznie. Ten pakiet obejmuje dostęp do czterech ekranów na jedno konto, obraz w jakości 4K, możliwość pobrania 100 programów na dysk oraz dostęp do sportu i kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych na żywo.
Można obniżyć cenę o 20 zł, rezygnując ze sportu i kanałów telewizyjnych na żywo. To opcjonalny pakiet, który można subskrybować, jeśli nie interesują Was takie treści.
Tańszą opcją jest standardowy pakiet za 29,99 zł miesięcznie, który obejmuje filmy, seriale, programy telewizyjne i dokumenty bez reklam, z możliwością pobrania 30 z nich do oglądania offline. Użytkownicy tego pakietu uzyskają również dostęp do kanałów HBO, HBO2, HBO3 oraz TVN w jakości HD.
Najtańszy pakiet za 19,99 zł miesięcznie zawiera reklamy i dostęp tylko do kanału TVN.
Dostępne są również plany roczne: pakiet z reklamami kosztuje 199 zł rocznie, standardowy 299 zł, a pakiet premium 499 zł.
Max droższy od Netflixa i innych konkurentów
Dla porównania najdroższy pakiet Netflixa kosztuje 60 zł. Pakiet standardowy, bez 4K i z dostępem do dwóch ekranów, kosztuje 43 zł. Najtańszy pakiet, z dostępem do treści w 720p na jednym ekranie, kosztuje 29 zł. Pełen Max będzie droższy o 9,99 zł miesięcznie. Przy rocznej subskrypcji średni miesięczny koszt Max wyniesie 41,58 zł, czyli 1,57 zł więcej niż miesięczna subskrypcja Netflixa.
Jednocześnie, pełne doświadczenie z Maxa jest droższe niż roczny dostęp do podstawowego pakietu Prime Video, który kosztuje 49 zł, a także innych serwisów streamingowych. SkyShowtime z reklamami kosztuje 19,99 zł miesięcznie, a bez reklam – 24,99 zł. Apple TV+ kosztuje 34,99 zł miesięcznie. CDA Premium to 23,99 zł miesięcznie. Subskrypcja Disney+ wynosi 37,99 zł miesięcznie. Canal+ bez sportu kosztuje 29 zł miesięcznie, pakiet rozszerzony 49 zł, ze sportem 54 zł, a ze sportem od Polsatu – 74 zł miesięcznie. Pakiet Polsat Box Go Start kosztuje 30 zł rocznie, Polsat Box Go Premium – 30 zł miesięcznie, a Polsat Box Go Sport – dodatkowe 40 zł.
Czy warto subskrybować Max?
Nie sposób ukryć, że Max staje się jednym z najdroższych serwisów streamingowych w Polsce, niemal dorównując ceną Polsat Box Go. Coś jednak wyróżnia Maxa – połączenie oferty HBO Max z Playerem, co może przyciągnąć zarówno miłośników filmów i seriali, jak i fanów sportu oraz programów telewizyjnych na żywo.
Decyzja o subskrypcji Maxa zależy więc od indywidualnych preferencji użytkowników i ich budżetu. Dla tych, którzy cenią sobie bogatą ofertę treści w wysokiej jakości, Max może okazać się atrakcyjną propozycją, pomimo wyższych kosztów.
Co znajdziesz w ofercie Max?
- Filmy: Najnowsze hity kinowe i klasyki filmowe, w tym produkcje Warner Bros. i innych wytwórni.
- Seriale: Popularne seriale HBO oraz nowe oryginalne produkcje, takie jak “Ród Smoka” i “Skazana”.
- Programy telewizyjne: Show i reality shows z TVN, jak “Top Model”, “Azja Express”, “Kuba Wojewódzki”, “Kuchenne Rewolucje” i “Mam Talent”.
- Dokumenty: Różnorodne dokumenty, w tym produkcje Discovery, reportaże TVN i produkcje spod szyldu HBO.
- Sport na żywo: Wydarzenia sportowe, w tym Speedway Grand Prix 2024 i wielkoszlemowe rozgrywki tenisowe 2024. To też tam wystartują Igrzyska Olimpijskie.
- Kanały telewizyjne na żywo: Kanały HBO, TVN, Discovery i partnerów.
- Treści dla dzieci: Programy dla najmłodszych, takie jak “Looney Tunes Cartoons”, “Batwheels”, “Niesamowity świat Gumballa” i “Młodzi Tytani: Akcja!”.
Dzięki tej bogatej ofercie Max zapewnia rozrywkę dla całej rodziny, z treściami dopasowanymi do różnych gustów i preferencji.