[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Według Parrot Analytics Stranger Things, Jessica Jones, The Walking Dead oraz SpongeBob Kanciastoporty to największe serialowe hity ostatnich dwóch tygodni.
Przed premierą drugiego sezonu Jessiki Jones wszystko wskazywało na to, że serial będzie świecił triumfy i przez dłuższy czas utrzyma się na szczycie zestawienia najpopularniejszych seriali skierowanych na streaming. I tak było od 3 do 10 marca, a także od 11 do 17 marca. Widowisko utrzymało pierwsze miejsce również od 18 do 24 marca.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=zXNnIP3cwHc”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=q5wmlY72AyM”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]I to by było na tyle. Jessica Jones nie okazała się długodystansowcem jak Star Trek: Discovery. Kontynuacja zebrała mieszane recenzje – od zachwytów po utyskiwania na nużącą i niezbyt pomysłową fabułę. Widzowie po chwilowym zachłyśnięciu się najnowszą produkcją telewizyjnego studia Marvela zaczęli odpływać, nie przekazując dobrego słowa dalej.
Tym samym na pozycję lidera wróciło Stranger Things, które okazało się najpopularniejszą produkcją Netflixa od 25 do 31 marca. Według Parrot Analytics jest to również najpopularniejszy serial tego streamingu. Flagowe House of Cards przy natłoku wielu wspaniałych premier, dawno poszło w zapomnienie.
W pierwszej trójce znalazł się także Daredevil (od 18 do 24 marca) oraz Trzynaście powodów (od 25 do 31 marca). Pozostałe nowości Netflixa (m.in. On My Block) poradziły sobie przeciętnie.
Na rynku seriali skierowanych do telewizji i streamingu ciągle mamy dwie produkcje wymieniające się pozycjami.
SpongeBob Kanciastoporty zajmował 1. miejsce od 18 do 24 marca, a The Walking Dead wróciło na tron tydzień później. Miejsce trzecie zajmował najpierw Rick i Morty, później Gra o tron. W pierwszej dziesiątce nie znalazł się ani tydzień, ani dwa tygodnie temu, żaden serial steamingowy.
Źródło: Dane pochodzą od firmy badawczej Parrot Analytics (1, 2), która mierzy popyt na seriale nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale na całym świecie. Uwzględniając wiele platform i sposobów na konsumowanie treści – źródła legalne, nielegalne, opinie fanów oraz krytyków, a także ruch w sieciach społecznościowych. Z jej usług korzysta między innymi Warner Bros., Sky oraz FOX Networks Group, a raporty publikuje Bloomberg, Variety, Wired i wiele innych serwisów.
Sprawdź poprzednie zestawienia najpopularniejszych seriali
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]