tvn24 wojna w ukrainie
in

TVN24 było w czwartek najpopularniejszą stacją telewizyjną w Polsce

Początek wojny w Ukrainie pokazał, gdzie w pierwszej kolejności sięgamy po telewizyjną informację. TVN24 prześcignęło kanały TVP, Polsatu i główną antenę TVN.

Wojna w Ukrainie zaczęła się 24 lutego o 4:55 czasu wschodnioeuropejskiego. Czwartkowy poranek przyciągnął miliony Polaków przed ekrany stacji informacyjnych. Zostali z nimi przez resztę dnia.

Okazuje się, że wśród nich największą widownię w tym dniu zgromadził kanał TVN24, który pokonał zarówno TVP Info, jak i Polsat News. Jednak nie tylko, gdyż stacja, która nie nadaje w systemie naziemnym, pokonała również największe anteny — TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN.

Warto również zaznaczyć, iż TVN24 od wybuchu wojny wywołanej przez Rosję, zrezygnowało z tymczasowego nadawania reklam i nadawało informacje na żywo przez całą dobę. Zmieniła się także ramówka kanału, która stała się elastyczniejsza, a wszystkie segmenty skupiły się wyłącznie na wojnie. Również flagowy program informacyjny — “Fakty TVN” nadawany na TVN i TVN24 BiS jest od czwartku do dziś wyłącznie poświęcony inwazji za naszą wschodnią granicą. Także większość czasu antenowego TVN24 i TVN24 BiS zostało połączone. Z kolei w serwisie TVN24 GO widzowie z Ukrainy mogą bez rejestracji oglądać ukraiński kanał informacyjny 1+1.

Wirtualne Media poinformowały powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, że średni dobowy udział TVN24 w czwartek wyniósł 10,9%. Stacja była również numerem 1. w grupie komercyjnej z wynikiem 12,08% (widownia od 16 do 49 roku życia). Na drugim miejscu znalazł się kanał TVP 1 z 10,76% udziałem w rynku, a podium zamknęła stacja TVP Info z 10,01%. Warto tu zaznaczyć, iż trzeci w stawce, czyli największy konkurent TVN24, jest również dostępny naziemnie.

activision blizzard

Akcjonariusz pozywa Activision Blizzard w związku ze sprzedażą firmy Microsoftowi

Zarząd Activision Blizzard stanął w obliczu pozwu akcjonariusza twierdzącego, że sprzedaż firmy Microsoftowi narusza prawo giełdowe. CZYTAJ WIĘCEJ ▶

Dalej był Polsat z 7,64%, TVN z 6,4%, a na 6. miejscu znalazło się TVP 2 z 5,47%. Na dalszych pozycjach były inne stacje informacyjne — na 7. Polsat News z 5,35%, na 8. TVN24 BiS z 2,83%. Pierwszą dziesiątkę zamknęły TVN7 z 2,6% oraz TV Puls z 2,13%.

Dla TVN24 i Polsat News były to rekordowe dobowe udziały w historii nadawania. To jasno pokazuje, że cały kraj żywo zainteresował się informacjami dotyczącymi wojny i nadal chętnie sięgamy po najświeższe wiadomości właśnie z telewizji. Trzeba jednocześnie zaznaczyć, że część widzów korzysta z serwisu strumieniującego TVN24 GO, gdzie można oglądać przez internet obie anteny TVN24 i uzyskać dostęp do materiałów archiwalnych oraz ekskluzywnych.

2022 02 28 235948
TVN24 GO daje obecnie dostęp nie tylko do TVN24 i TVN24 BiS, ale również do ukraińskiego kanału 1+1

W czwartek widzowie TVN24 najchętniej oglądali “Kropkę nad i”, która zgromadziła 1,498 milion widzów. Dalej było “Tak jest” z 1,321 milionem, “Polska i świat” z 1,209 milionem, “Fakty po południu” z 1,185 milionem oraz nadawane wyjątkowo na wszystkich trzech antenach — TVN, TVN24 i TVN24 BiS — “Fakty TVN” z 1,169 milionem widzów.

Dodaj nas do ulubionych

Jeśli chcecie być na bieżąco, możecie śledzić nasz Facebook, Twitter, Reddit bądź Instagram. Zachęcamy również do subskrypcji naszego kanału RSS na Feedly lub Google News. Piszcie na [email protected], gdybyście mieli jakieś pytania lub sugestie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Napisał Dariusz Filipek

Redaktor naczelny. Przez lata nieszczęśliwie związany z e-commerce. Ogląda, czyta, słucha, pisze, rysuje, ale nie zatańczy. Publikował na łamach serwisów różnych i różniastych.

cenega tencent

Cenega w rękach Tencent. Chińczycy kupili od Rosjan 1C Entertainment

Netflix Rosja wojna

Netflix odmawia Rosji prezentowania w serwisie propagandy